miercuri, mai 24

Mancare

Acum o inteleg pe mama cand era suparata ca nu mancam. Ma cuprind o mie de sentimente de vina. Daca nu gatesc bine? Daca nu stiu sa le ofer hrana intr-o forma atractiva? Daca nu am rabdare sa le dau sa manance?
Tot vad mamici care mai de care mai talentate in ale cartilor de bucate! Probabil nu am suficienta rabdare. Nu stiu ce sa zic. M-am amuzat teribil cand l-am vazut pe Horia cum mananca singur ceapa verde. Aseara s-au distrat copios cand le-am dat sa guste inghetata. Horia radea cand simtea gustul de rece. Iar Ana atingea cu degetul si il savura cu o pofta fantastica!
Ana este fan legume. Horia e fan branzeturi. Ii plac si crenvustii, dar nu ii dam. A mancat de tri ori pana acum, dar gata. Am decis sa ii eliminam din alimentatie. 
Sunt avizi de ciorba! Carnea nu prea o agreaza, dar am inteles ca e genetic. Nici eu nu iubesc carnea.
Trebuie sa iau carti de bucate sofisticate pentru copii, scrise de vedete autohtone (Printesa Polinic de la Antena 1 si Tilly Nicolae - de la emisiunea "La bloc" si prezentatoare la Radio Itsy Bitsy) 
Sa avem pofta!

Niciun comentariu: