sâmbătă, ianuarie 6

Lecturi 2018

În primul săptămână a anului, am citit trei cărți.
„Nautilus” de Ioana Bâldea Constantinescu,  editura Humanitas
„Pelinul Negru” de Ioana Nicolaie, editura Humanitas
„Cancerul și alți demoni” de Loredana Caia, editura Școala Ardeleană

Ca un punct comun, toate au ceva trist. În prima apare un băiețel cu o formă gravă de autism. În Pelinul negru este vorba despre efectele Cernobîlului asupra populației și în special a copiilor născuți în acea perioadă a exploziei, aprilie 1986. 
Iar ultima este povestea unei prietene, profesoare de română, mamă minunată și „colegă” de blog în paerioada în care scriam serios pe aici și citeam muuulte bloguri și am cunoscut astfel oameni minunați, care a învins cancerul. Eu am citit-o numai printre lacrimi. M-a învățat să prețuiesc tot ce am, mai presus de toate SĂNĂTATEA, dar și familia minunată pe care o am. 

Lecturi plăcute și numeroase vă doresc!

Niciun comentariu: